mtibee blogja

Ha valami eszembe jut, ide fogom írni.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szerzők

A kaptár: Megtorlás

2013.01.04. 11:47 mtibee

Miután eluntam a weboldalam hegesztgetését, megnéztem a legújabb Resident Evil filmet. (Egyébként azért érek rá ennyire, mert ki akarnak vágni az egyetemről - passzív félév-, mert pattogtam az oktatási főigazgatóságon a tandíj emelése miatt. Mindegy...) Először, amikor láttam az IMDB értékelését, azt hittem, hogy valami gagyi lesz, mint a többi, aminek 7 alatt van a pontszáma, de gondoltam, Resident Evil, meg Milla Jovovich, annyira rossz nem lehet. És nem is lett. Mivel ez nem egy filmkritikai blog, csak annyit írok, hogy nem bántam meg, hogy letöltöttem. Igaz, hogy története nem nagyon van, és össze-vissza ugrálnak a helyszíneken, de egy pillanatra sem lehet félrenézni, mert rögtön lemaradunk valamiről. A film gyakorlatilag véget nem érő akció, ahol egymást érik az üvöltő metálzenék, a lövöldözések, és a test-test elleni küzdelem. Apropó test; kapunk egy új szőke csajt is, rá nem emlékszem korábbról, Sienna Guillory-nak hívják... Hátha ő hozza meg valaki kedvét a filmhez. Nagyon jókat bunyóznak Alice-szel. Khm... Igazából akkor lennék bajban, ha ez egy filmkritikai blog lenne, mert tényleg ennyi a film. Bunyózó csajok, üvöltő zene, és egy kis touchscreen.
Aki egy kis kikapcsolódásra vágyik, és hirtelen nem tudja, hogy melyik rádiót kapcsolja be, tekerje fel a hangerőt, és nyomja be ezt, mert a legnagyobb csalódás a film vége. Mármint az, hogy van neki.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mtibee.blog.hu/api/trackback/id/tr94997636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása